Oh Me!

Me?? It's difficult to describe who i am...
I Was born in small Island near the equator..
Love beach, sunny days, blue sky, chocolates, starry night, flower and autumn leaves.
That's the reason why i like to take a lot of pictures, for keeping the memories.
And thanks God for giving me a chance to come to this country, Japan.
Great Chocolates, Beautiful Flower and also Autumn Leaves can be founded in here... 
Except my family :(
Though i like to be here, I still miss my hometown with its lovely beaches 
and the yummy spicy food.

I'm blogging about my daily life and some useless babbling thing(in Indonesian)... Hopefully i can still use this blog until 70 or maybe 100years later as a diary.
Anyway, thank you for coming~ i hope i don't waste your time by enjoying my post :D.
and don't forget to leave your link so i can visit you back...
Ciao~

PS : Please drop your link here so i can follow you back ☆
Need more help? Contact me at "mysweetsourlife[at]gmail[dot]com"


14 comments:

  1. kenapa semuanya rilakkumaa, iri sama yang tinggal di jepang, penuh barang lucu heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. rilakkuma kan juga ada dimana2 to kim hehehe...
      Iya barang disini memang banyak yg lucu tapi harganya ga lucu :p

      Delete
  2. So gonna bookmark this blog. =) Salam kenal!

    ReplyDelete
  3. so..
    are you Indonesian? masih beraktivitas di Indo juga kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya. Sekarang untuk sementara waktu di Indonesia :)

      Delete
  4. i love this blog. i love all of ur photos. apa yang kaka lakukan di jepang? Kerja kah? sebagai apa? hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sekarang sih statusnya pengangguran :)

      Delete
  5. kumaaaaaa~ <3

    eh salam kenaaal~ cc namanya Evina bukan *sok tau*
    temen aku juga ada yang lagi di Jepang sekarang, dan dia berpesta Rilakkuma juga haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan chelle.. eh namanya chelle bukan ya hahaha...
      rilakkuma kebetulan emang banyaknya di jpn, jadi klo yang suka koleksi seru jg tuh :)

      Delete
    2. *baru inget punya google account juga*
      habis ubek2 post cc lagi sekarang jadi tau namanyaa, Inge yah? :D /ato jangan2 salah lagi/
      iyaa, panggil Chelle aja :3
      hahahaa <3

      Delete
  6. halo salam kenal :) ud bbrp lama jd silent reader nih suka baca2 slnya skrg sy tggal djepang jg hehe.. n suka nyontek resep bento nya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. halo phi.. salam kenal juga :) wah samaan dunk klo di jpn, tapi kmu bukan di Tokyo ya...
      btw klo mau liat resep bento, coba cek cookpad deh kayanya lebih terpercaya hahahaha.

      Delete
  7. Halo salam kenal.
    Aku udah lama jadi silent reader. Dan baru skrg comment. Like your blogs though

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...